пʼятниця, 30 серпня 2019 р.


Аналіз роботи шкільного МО вчителів іноземних мов за 2018-2019 навчальний рік
У складі методичного об’єднання вчителів іноземних мов працюють 6 вчителів,  1 з яких має вищу кваліфікаційну категорію та звання «учитель-методист» (Гончарова С.Г).,     1 вчитель вищу категорію та звання “старший учитель” (Макогін Н.М.), 2 вчителі вищої категорії ( Онопа  І.А., Чучко Л.М. ), 2 вчителі – І категорії (  Тетьора Ю.П., Олексенко Є. Г.  ).
У навчальному році методоб'єднання працювало над методичною проблемою: «Формування життєвої компетентності випускника   як основи успіху та самоудосконалення» згідно плану методичної роботи школи.
  Пріоритетними напрямками роботи було:
·         удосконалення змісту форм і методів навчання, розвиток педагогічної та професійної майстерності;
·     інформаційне забезпечення з питань педагогіки, психології; досягнення науки і техніки, передового педагогічного досвіду;
·           грунтовне вивчення та практична реалізація програм і підручників;
·        систематична інформація про нові методичні рекомендації; публікації щодо змісту навчально-виховної роботи;
·           впровадження в практику окремих методик, передового педагогічного досвіду.
   Вчителі працювали згідно затвердженого плану методичної роботи методоб'єднання. Було проведено  5 засідань, на яких опрацьовувалися основні нормативні документи Міністерства освіти і науки України; заходи, спрямовані на зростання педагогічної
майстерності.
Вивчення іноземних мов в 2018-2019 н.р. здійснювалося за такими програмами:
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи», К., 2016 р.;
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи»,  К., 2017 р.;
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 10-11 класи», К., 2017 р.;
«Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна мова 5-11 класи», К., 2017 р.
Найефективнішою формою використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчальному процесі, є їх включення до складу програмно-методичних комплексів, тобто використання програмних засобів разом із супроводжуючими друкованими матеріалами, призначеними для  вчителя, а також для  учнів.Тому вчителі продовжили роботу з навчально-методичними комплексами “New Challengers “,”New Success”, “Family and Friends”,”Round up”, ” Get-200”.В цьому навчальному році розпочали працювати з підручниками SmilesтаOn Screen” видавництва Express Publishing.
. Учні мали змогу формувати всі види мовленнєвої діяльності, користуючись навчальними комп’ютерними програмами.
 Самоосвітня робота вчителів була спрямована на вивчення,активізацію ,формування та розвиток ключових компетентностей учнів та шляхи здійснення компетентнісного підходу в процесі викладання англійської мови в школі.  
 Вчителі іноземних мов постійно працюють над підвищенням своєї педагогічної майстерності:вчасно проходять курси перепідготовки, беруть активну участь у роботі шкільного,міського,обласного методоб’єднань, семінарах ,тренінгах.

На базі нашої школи відбувся міський семінар вчителів англійської мови на тему: “Розвиток навичок ХХІ століття шляхом використання інтерактивних форм і методів навчання  на уроках англійської мови”.                                                             Учасники семінару відвідали фрагмент уроку в 3-му класі на тему: “Їжа”.  Олексенко Є. Г. поділилася досвідом роботи по удосконаленню навичок вживання тематичної лексики через використання інтерактивних форм і методів роботи з учнями.                                                                                                                     Гончарова С. Г. провела майстер-клас , на якому презентувала  досвід роботи над своєю науково-методичною проблемою:  “Розвиток навичок ХХІ століття шляхом використання інтерактивних форм і методів навчання  на уроках англійської мови”. Світлана Геннадіївна ознайомила з  формами і методами інтерактивного навчання  для формування  комунікативних, креативних навичок . а також навичок критичного мислення та співробітництва.Учасники будували модель інтерактивного навчання, брали участь у різноманітних інтерактивних методах роботи. Завершився семінар інтерв’ю , під час якого за допомогою методу “мікрофон”  вчителі поділилися своїми враженнями від проведеного заходу.
 3- 4червня на базі нашої школи  проходив тренінг для вчителів англійської мови міста та району, який проводила представник Express Publishing Ukraine Наталія Ляшенко.
 Постійно працювали вчителі з обдарованими учнями, залучаючи їх до участі у позакласній роботі, предметних олімпіадах та роботі МАН.
   Наші учні показали гарні результати у районному етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови:
 КАРІНА БАНДУРА -II МІСЦЕ -11-Б КЛАС - ВЧ. С. Г. ГОНЧАРОВА
СВІТЛАНА КОНДРАТЬЄВА -
II МІСЦЕ - 10-Б КЛАС -ВЧ. Л. М. ЧУЧКО
Богдана Могилка-ІІ місце-9-Бклас-вч. Л. М. Чучко
Богдан Манько-Імісце-8-Аклас-вч.Н. М. Макогін
Анастасія Снігур –ІІ місце-8-А-вч. Ю. П. Тетьора
з німецької мови:
Анастасія Труфкіна-ІІ місце-8-Аклас-вч.Є.Г.Олексенко
Іван Білик-ІІмісце-8-А клас-вч.Є. Г. Олексенко
     
Учениця 10-Б класу Світлана Кондратьева  зайняла І місце у районному етапі конкурсу захисту робіт МАН та представляла свою роботу в обласному етапі ,де зайняла ІІІ місце –наукові керівники Н.М.Макогін, Л. М. Чучко.
 Учні нашої школи прийняли участь у конкурсі «Гринвіч» і одержали золоті, срібні та бронзові сертифікати (координатор Гончарова).
Цікаво і змістовно проходив тиждень англійської мови. Учнів залучали до країнознавчих вікторин,віртуальних подорожей,конкурсів есе,колажів,а самі наймолодші-першокласники мали чудову нагоду показати свої знання англійського алфавіту,виготовляючи літери з різних підручних матеріалів.


Немає коментарів:

Дописати коментар