пʼятниця, 1 вересня 2017 р.

Аналіз роботи методоб’єднання вчителів                  іноземних мов в 2016- 2017 н.р.

   В даний час навчання іноземних мов розглядається як один з пріоритетних напрямів модернізації освіти. Успішний розвиток сучасного суспільства неможливий без оволодіння іноземними мовами, що сприяє інтеграції України у світове економічне співтовариство.
   Це в свою чергу зумовлює потребу у висококваліфікованих учителях іноземних мов, здатних застосовувати все нове і прогресивне, готових до генерації та запровадження нових освітніх технологій.
   До методичного об'єднання вчителів входять 6 вчителів,  1 з яких має вищу кваліфікаційну категорію та звання «старший учитель» (Гончарова С.Г.,   2 вчителі вищої категорії (Макогін Н.М., Онопа  І.А.), 2 вчителі – І категорії (Чучко Л.М.,Ю.П. Тетьора),  1 вчитель –спеціаліст  (Олексенко Є. Г. ) 
  У навчальному році методоб'єднання працювало над методичною проблем ою «Формування життєвої компетентності випускника   як основи успіху та самоудосконалення» згідно плану методичної роботи школи.
  Пріоритетними напрямками роботи було:
·         удосконалення змісту форм і методів навчання, розвиток педагогічної та професійної майстерності;
·     інформаційне забезпечення з питань педагогіки, психології; досягнення науки і техніки, передового педагогічного досвіду;
·           грунтовне вивчення та практична реалізація програм і підручників;
·        систематична інформація про нові методичні рекомендації; публікації щодо змісту навчально-виховної роботи;
·           впровадження в практику окремих методик, передового педагогічного досвіду.
   Вчителі працювали згідно затвердженого плану методичної роботи методоб'єднання. Було проведено  5 засідань, на яких опрацьовувалися основні нормативні документи Міністерства освіти і науки України; заходи, спрямовані на зростання педагогічної майстерності.
   Вивчення іноземних мов у 2016-2017 навчальному році  здійснювалося  за такими  навчальними програмами:
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов, 1-4 класи»,  Видавничий дім «Освіта», 2012;
«Програми для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови, Іноземні мови. 5-9 класи», Видавничий дім «Освіта», 2013;
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов, 10-11 класи»,  Київ, 2010;
«Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 5-7 класи», Видавничий дім «Освіта», 2013;
«Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 8-9 класи», «Перун», 2005;
«Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна мова. 5-11 класи», Видавничий дім «Освіта», 2013.
   Було проведено 5 засідань методичного об’єднання, на яких вивчалися основні нормативні документи Міністерства освіти і науки України,обговорювалися заходи, спрямовані на зростання педагогічної майстерності.
   Досвід застосування комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання свідчить, що найефективнішою формою використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчальному процесі, є їх включення до складу програмно-методичних комплексів, тобто використання програмних засобів разом із супроводжуючими друкованими матеріалами, призначеними для  вчителя, а також для  учнів.Тому вчителі продовжили роботу з навчально-методичними комплексами “Challengers “,”Success”, “Family and Friends”,”Round up”.
. Учні мали змогу формувати всі види мовленнєвої діяльності, користуючись навчальними комп’ютерними програмами.                                                      Працювала над впровадженням інноваційних педагогічних технологій для забезпечення креативного розвитку учнів Гончарова С.Г. На своїх уроках вчителька використовувала навчальні завдання, які б найбільше сприяли розвитку креативного мислення, інтересу до навчання.
   Вчитель Макогін Н.М. працювала над проблемою формування комунікативних компетенцій учнів засобами інтерактивних та інформаційних технологій. На уроках Наталія Михайлівна старалась забезпечувати максимальну відповідність змісту програмового матеріалу розумового розвитку учня; застосовувала різноманітні види навчальної діяльності.
   Онопа І.А. застосовувала різні види навчальних ігор як засіб оволодіння комунікативними компетенціями. На її уроках діти висловлюють свою точку зору, використовуючи вивчену лексику. Вона навчає дітей слухати співрозмовника, допомагати йому.
   Над проблемою інтерактивних форм і методів навчання на початковому етапі працювала Чучко Л.М. На своїх уроках вчителька застосовувала технологію колективного обговорення, організовувала роботу творчого характеру, створювала сприятливі умови для виявлення активності і самостійності учнів.
   Вчителька Тетьора Ю.П. працювала над підвищенням творчого потенціалу учнів на уроках іноземної мови. Вона пов’язувала зміст кожного уроку з особистим досвідом учня.
   Над розвитком комунікативних навичок учнів працювала  Олексенко Є.Г. На своїх уроках вона створювала такі ситуації, у яких спілкування було б природнім і в яких учні могли б вживати у реальному спілкуванні все те, що вони вивчили.
   Вчителі іноземних мов постійно працюють над підвищенням своєї педагогічної майстерності:вчасно проходять курси перепідготовки, беруть активну участь у роботі шкільного,районного,обласного методоб’єднань,семінарах ,тренінгах.  Взяли участь в обласному навчально-методичному семінарі з проблеми “Уміння 21 століття”, обласному семінарі “Стратегії нових навчальних програм у контексті розвитку іншомовної освіти”, науково-практичному семінарі “Сучасний урок іноземної мови”, навчальному тренінгу Шляхи підготовки учнів до складання Міжнародного іспиту Cambridge First( FCE).
   Постійно працювали вчителі з обдарованими учнями, залучаючи їх до участі у позакласній роботі, предметних олімпіадах та роботі МАН.
   Наші учні показали гарні результати у районному етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови:
 Чапенко Анастасія-1місце,11-А, вч. С.Г. Гончарова
Будяк Радміла-1 місце,10-Б, вч. Н. М. Макогін
Василенко Катерина,Стащук Юлія,3 місце, вч. Н. М. Макогін
Волошина Ірина, Бандура Каріна , 3 місце, 9-Б, вч. Л.М. Чучко
з німецької мови Будяк Радміла-I місце ,10-Б клас ( вч. І.А.Онопа),
   Учениця нашої школи Будяк Радміла  брала участь в обласному етапі  олімпіади з німецької мови,,де зайняла 3 місце  ( вч. І.А.Онопа).
Учениця 11 –А класу Чапенко Анастасія  посіла 3-е місце в обласному етапі конкурсу захисту робіт МАН (наукові керівники  С. Г. Гончарова, І. А. Онопа.)                     
    Учні нашої школи прийняли участь у конкурсі «Гринвіч» і одержали золоті, срібні та бронзові сертифікати (координатор Гончарова С.Г.).
   Вчителі та учні нашої школи взяли участь у тижні англійської мови ,який був запропонований за ініціативою GoGlobal у співпраці з Міністерством освіти і науки України та Британською Радою в Україні.  Тиждень  був присвячений завершенню року англійської мови в Україні. В рамках проведення Тижня вшановували генія світової літератури В. Шекспіра .Однією з головних активностей Тижня став  Shakespeare’s Day. Тематичні уроки англійської мови провели вчителі С. Г. Гончарова в 10-А класі, І. А. Онопа в 9-Б класі та Н. М. Макогін в 10-Б класі.
     В червні у школі працював літній англомовний табір. .Метою діяльності  табору було удосконалення навиків спілкування англійською мовою,розвиток соціокультурних компетенцій, виховання в учнів здорового способу життя,вміння працювати в колективі.  Учні 6 класів мали змогу не тільки відпочити,а й застосувати на практиці ті знання з англійської мови,які вони одержали на уроках.

Немає коментарів:

Дописати коментар