четвер, 1 вересня 2016 р.

Аналіз роботи методоб’єднання вчителів іноземних мов в 2015- 2016 н.р.
2016 рік оголошено роком англійської мови в Україні. Відповідний указ підписав президент України Петро Порошенко.
Рішення ухвалене з метою сприяння її вивченню для розширення доступу українців до світових можливостей, забезпечення інтеграції України до європейського простору та підтримки програми Go Global, яка визначає вивчення англійської мови одним із пріоритетів стратегії розвитку.
В даний час навчання іноземних мов розглядається як один з пріоритетних напрямів модернізації освіти. Успішний розвиток сучасного суспільства неможливий без оволодіння іноземними мовами, що сприяє інтеграції України у світове економічне співтовариство.
Це в свою чергу зумовлює потребу у висококваліфікованих учителях іноземних мов, здатних застосовувати все нове і прогресивне, готових до генерації та запровадження нових освітніх технологій.
До методичного об'єднання вчителів входять 6 вчителів,  1 з яких має вищу кваліфікаційну категорію та звання «старший учитель» (Гончарова С.Г., 2 вчителі вищої категорії (Макогін Н.М., Страшевська І.А.), 1 вчитель – І категорії (Чучко Л.М.), 1 вчитель ІІ категорії (Тетьора Ю.П.)та 1 вчитель – спеціаліст  (Олексенко Є. Г. )
У навчальному році методоб'єднання працювало над методичною проблемою «Формування життєвої компетентності випускника школи як основи успіху та самоудосконалення» згідно плану методичної роботи школи.
Пріоритетними напрямками роботи було :                удосконалення змісту форм і методів навчання, розвиток педагогічної та професійної майстерності;                                 інформаційне забезпечення з питань педагогіки, психології; досягнення науки і техніки, передового педагогічного досвіду,  ґрунтовне вивчення та практична реалізація програм і підручників;  систематична інформація про нові методичні рекомендації; публікації щодо змісту навчально-виховної роботи; впровадження в практику окремих методик, передового педагогічного досвіду.
Вчителі працювали згідно затвердженого плану методичної роботи методоб'єднання. Було проведено  5 засідань, на яких опрацьовувалися основні нормативні документи Міністерства освіти і науки України; заходи, спрямовані на зростання педагогічної майстерності.
Вивчення іноземних мов у 2015-2016 навчальному році  здійснювалося  за такими  навчальними програмами:
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов, 1-4 класи»,  Видавничий дім «Освіта», 2012;
«Програми для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови, Іноземні мови. 5-9 класи», Видавничий дім «Освіта», 2013;
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов, 10-11 класи»,  Київ, 2010;
«Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 5-7 класи», Видавничий дім «Освіта», 2013;
«Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 8-9 класи», «Перун», 2005;
«Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна мова. 5-11 класи», Видавничий дім «Освіта», 2013.
Досвід застосування комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання свідчить, що найефективнішою формою використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчальному процесі, є їх включення до складу програмно-методичних комплексів, тобто використання програмних засобів разом із супроводжуючими друкованими матеріалами, призначеними для  вчителя, а також для  учнів.Тому вчителі продовжили роботу з навчально-методичними комплексами “Challengers “, ”Success”, “Family and Friends”, ”Round up”.
Учні мали змогу формувати всі види мовленнєвої діяльності, користуючись навчальними комп’ютерними програмами.
Працювала над впровадженням інноваційних педагогічних технологій для забезпечення креативного розвитку учнів Гончарова С.Г. На своїх уроках вчителька використовувала навчальні завдання, які б найбільше сприяли розвитку креативного мислення, інтересу до навчання.
Вчитель Макогін Н.М. працювала над проблемою формування комунікативних компетенцій учнів засобами інтерактивних та інформаційних технологій. На уроках Наталія Михайлівна старалась забезпечувати максимальну відповідність змісту програмового матеріалу розумового розвитку учня; застосовувала різноманітні види навчальної діяльності.
Страшевська І.А. застосовувала різні види навчальних ігор як засіб оволодіння комунікативними компетенціями. На її уроках діти висловлюють свою точку зору, використовуючи вивчену лексику. Вона навчає дітей слухати співрозмовника, допомагати йому.
Над проблемою інтерактивних форм і методів навчання на початковому етапі працювала Чучко Л.М. На своїх уроках вчителька застосовувала технологію колективного обговорення, організовувала роботу творчого характеру, створювала сприятливі умови для виявлення активності і самостійності учнів.
Вчителька Тетьора Ю.П. працювала над підвищенням творчого потенціалу учнів на уроках іноземної мови. Вона пов’язувала зміст кожного уроку з особистим досвідом учня.
Над розвитком комунікативних навичок учнів працювала  Олексенко Є.Г. На своїх уроках вона створювала такі ситуації, у яких спілкування було б природнім і в яких учні могли б вживати у реальному спілкуванні все те, що вони вивчили.
Вчителі іноземних мов постійно працюють над підвищенням своєї педагогічної майстерності: вчасно проходять курси перепідготовки. беруть активну участь у роботі шкільного, районного, обласного методоб’єднань, семінарах, тренінгах. У рамках проведення семінару для директорів шкіл району  вчителі показали майстер-клас, презентуючи фрагменти уроків: Гончарова С. Г. в 10-А класі по темі” Сходинки до успіху”, Страшевська І.А. в 8-Б класі “Подорож містами Німеччини”, Тетьора Ю.П.  в 1-А класі. Участь у конкурсі “Вчитель року” є дієвим засобом підвищення педагогічної майстерності. Гідно представляла нашу школу Макогін Н.М., яка у номінації “Вчитель англійської мови” зайняла 1-е місце у районному етапі конкурсу.
Постійно працювали вчителі з обдарованими учнями, залучаючи їх до участі у позакласній роботі, предметних олімпіадах та роботі МАН.
Наші учні показали гарні результати у районному етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови:
 Волошин Ірина, Кисленко Аліна - ІІІ місце, 8 клас (вч. Л.М.Чучко ), Бондар Яна - І місце, 9 клас (вч.С.Г. Гончарова), Стащук Юлія - II місце, 9 клас (вч.Н.М.Макогін), Чапенко Анастасія - І місце, 10 клас (вч.С.Г.Гончарова), Коломієць Дарія - І місце, 11 клас, Копаниця Яна - ІІ місце, 11 клас, (вч.Н.М.Макогін) 
з німецької мови Будяк Радміла - I місце, 9 клас ( вч. І.А.Страшевська),
Антонюк  Ярослав - II місце, 10 клас (вч. С.Г.Гончарова).
Учні нашої школи брали участь в обласному етапі предметних олімпіад,де зайняли призові місця:з англійської мови Коломієць Дарина 3-е місце (вч.Макогін Н.М.), Чапенко Анастасія3-е місце (вч.Гончарова С.Г. ), з німецької мови Будяк Радміла (вч. І.А.Страшевська).
Учениця 11 –Бкласу Коломієць Дарина посіла 3-е місце у обласному етапі конкурсу захисту робіт МАН (наукові керівники Макогін Н.М., Чучко Л.М.).
34 учнів нашої школи прийняли участь у конкурсі «Гринвіч» і одержали золоті, срібні та бронзові сертифікати (координатор Гончарова С.Г.).
Вчителями був організований тиждень іноземних мов, під час якого учні мали змогу удосконалювати свої знання, приймаючи участь у конкурсах, країнознавчих вікторинах, конкурсі проектних робіт « Світ через 10 років».
Вчителі іноземної мови нашої школи взяли участь у “English Fest”,який проводився на базі ЧОІПОПП. Роботи Олексенко Є.Г. одержали високу оцінку членів журі.
  В червні у школі працював літній англомовний табір. Метою діяльності  табору було удосконалення навиків спілкування англійською мовою,розвиток соціокультурних компетенцій, виховання в учнів здорового способу життя,вміння працювати в колективі.                                       
Протягом 15 днів учні 5 класів мали змогу не тільки відпочити, а й застосувати на практиці ті знання з англійської мови, які вони одержали на уроках, поспілкуватися з носіями 

Немає коментарів:

Дописати коментар