Професійна спільнота вчителів мовно-літературної іншомовної галузі

Кам'янський заклад загальної середньої освіти №2 з поглибленим вивченням окремих предметів Кам'янської міської ради Черкаської області

пʼятниця, 30 серпня 2019 р.


Аналіз роботи шкільного МО вчителів іноземних мов за 2018-2019 навчальний рік
У складі методичного об’єднання вчителів іноземних мов працюють 6 вчителів,  1 з яких має вищу кваліфікаційну категорію та звання «учитель-методист» (Гончарова С.Г).,     1 вчитель вищу категорію та звання “старший учитель” (Макогін Н.М.), 2 вчителі вищої категорії ( Онопа  І.А., Чучко Л.М. ), 2 вчителі – І категорії (  Тетьора Ю.П., Олексенко Є. Г.  ).
У навчальному році методоб'єднання працювало над методичною проблемою: «Формування життєвої компетентності випускника   як основи успіху та самоудосконалення» згідно плану методичної роботи школи.
  Пріоритетними напрямками роботи було:
·         удосконалення змісту форм і методів навчання, розвиток педагогічної та професійної майстерності;
·     інформаційне забезпечення з питань педагогіки, психології; досягнення науки і техніки, передового педагогічного досвіду;
·           грунтовне вивчення та практична реалізація програм і підручників;
·        систематична інформація про нові методичні рекомендації; публікації щодо змісту навчально-виховної роботи;
·           впровадження в практику окремих методик, передового педагогічного досвіду.
   Вчителі працювали згідно затвердженого плану методичної роботи методоб'єднання. Було проведено  5 засідань, на яких опрацьовувалися основні нормативні документи Міністерства освіти і науки України; заходи, спрямовані на зростання педагогічної
майстерності.
Вивчення іноземних мов в 2018-2019 н.р. здійснювалося за такими програмами:
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи», К., 2016 р.;
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи»,  К., 2017 р.;
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 10-11 класи», К., 2017 р.;
«Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна мова 5-11 класи», К., 2017 р.
Найефективнішою формою використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчальному процесі, є їх включення до складу програмно-методичних комплексів, тобто використання програмних засобів разом із супроводжуючими друкованими матеріалами, призначеними для  вчителя, а також для  учнів.Тому вчителі продовжили роботу з навчально-методичними комплексами “New Challengers “,”New Success”, “Family and Friends”,”Round up”, ” Get-200”.В цьому навчальному році розпочали працювати з підручниками “Smiles “та “On Screen” видавництва Express Publishing.
. Учні мали змогу формувати всі види мовленнєвої діяльності, користуючись навчальними комп’ютерними програмами.
 Самоосвітня робота вчителів була спрямована на вивчення,активізацію ,формування та розвиток ключових компетентностей учнів та шляхи здійснення компетентнісного підходу в процесі викладання англійської мови в школі.  
 Вчителі іноземних мов постійно працюють над підвищенням своєї педагогічної майстерності:вчасно проходять курси перепідготовки, беруть активну участь у роботі шкільного,міського,обласного методоб’єднань, семінарах ,тренінгах.

На базі нашої школи відбувся міський семінар вчителів англійської мови на тему: “Розвиток навичок ХХІ століття шляхом використання інтерактивних форм і методів навчання  на уроках англійської мови”.                                                             Учасники семінару відвідали фрагмент уроку в 3-му класі на тему: “Їжа”.  Олексенко Є. Г. поділилася досвідом роботи по удосконаленню навичок вживання тематичної лексики через використання інтерактивних форм і методів роботи з учнями.                                                                                                                     Гончарова С. Г. провела майстер-клас , на якому презентувала  досвід роботи над своєю науково-методичною проблемою:  “Розвиток навичок ХХІ століття шляхом використання інтерактивних форм і методів навчання  на уроках англійської мови”. Світлана Геннадіївна ознайомила з  формами і методами інтерактивного навчання  для формування  комунікативних, креативних навичок . а також навичок критичного мислення та співробітництва.Учасники будували модель інтерактивного навчання, брали участь у різноманітних інтерактивних методах роботи. Завершився семінар інтерв’ю , під час якого за допомогою методу “мікрофон”  вчителі поділилися своїми враженнями від проведеного заходу.
 3- 4червня на базі нашої школи  проходив тренінг для вчителів англійської мови міста та району, який проводила представник Express Publishing Ukraine Наталія Ляшенко.
 Постійно працювали вчителі з обдарованими учнями, залучаючи їх до участі у позакласній роботі, предметних олімпіадах та роботі МАН.
   Наші учні показали гарні результати у районному етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови:
 КАРІНА БАНДУРА -II МІСЦЕ -11-Б КЛАС - ВЧ. С. Г. ГОНЧАРОВА
СВІТЛАНА КОНДРАТЬЄВА -
II МІСЦЕ - 10-Б КЛАС -ВЧ. Л. М. ЧУЧКО
Богдана Могилка-ІІ місце-9-Бклас-вч. Л. М. Чучко
Богдан Манько-Імісце-8-Аклас-вч.Н. М. Макогін
Анастасія Снігур –ІІ місце-8-А-вч. Ю. П. Тетьора
з німецької мови:
Анастасія Труфкіна-ІІ місце-8-Аклас-вч.Є.Г.Олексенко
Іван Білик-ІІмісце-8-А клас-вч.Є. Г. Олексенко
     
Учениця 10-Б класу Світлана Кондратьева  зайняла І місце у районному етапі конкурсу захисту робіт МАН та представляла свою роботу в обласному етапі ,де зайняла ІІІ місце –наукові керівники Н.М.Макогін, Л. М. Чучко.
 Учні нашої школи прийняли участь у конкурсі «Гринвіч» і одержали золоті, срібні та бронзові сертифікати (координатор Гончарова).
Цікаво і змістовно проходив тиждень англійської мови. Учнів залучали до країнознавчих вікторин,віртуальних подорожей,конкурсів есе,колажів,а самі наймолодші-першокласники мали чудову нагоду показати свої знання англійського алфавіту,виготовляючи літери з різних підручних матеріалів.


Опубліковано Світлана Гончарова о 10:39 Немає коментарів:
Надіслати електронною поштоюОпублікувати в блозіПоділитися в XОпублікувати у FacebookПоділитися в Pinterest

середа, 28 серпня 2019 р.


План роботи
 шкільного методичного об’єднання вчителів іноземних мов на 2019-2020 н. р.

Заходи,  спрямовані на зростання педагогічної майстерності
Дата

Засідання перше
1.     Аналіз роботи методичного об’єднання за 2018-2019 н. р. та обговорення плану роботи на 2019-2020 н. р.
2.     Особливості викладання іноземних мов у 2019-2020 навчальному році. Опрацювання методичних рекомендацій. Зміни у програмі викладання англійської мови у початкових класах в умовах НУШ.
3.     Опрацювання пояснювальної записки до сучасної програми викладання іноземної мови в школі.
4.     Підготовка учнів до участі в І та ІІ етапах предметних олімпіад з англійської та німецької мов, роботи в МАН.
5.     Аналіз результатів здачі ДПА та ЗНО.
6.     Про ознайомлення з переліком підручників, програм та посібників з іноземних мов для ЗНЗ на 2018/2019 н.р.
7.     Вимоги до ведення шкільної документації.
8.   Різне.








серпень                                             


Засідання друге
1.      Викладання іноземної мови у контексті реалізації концепції НУШ
2.      Робота з обдарованими дітьми. Про участь учнів у конкурсах “Гринвіч”, “Орлятко”, “Пазл”.
3.        Створення у дітей позитивної мотивації як одного з найважливіших психологічних факторів успішного вивчення іноземних мов та інтересу до пізнання світу.
4.     Особливості підготовки учнів до ЗНО-2020р. з англійської
     мови .
5.      Використання новітніх інформаційних технологій в навчальному процесі. Застосування інтерактивних методів навчання, організація дослідницької та проектної діяльності учнів.
6.      Сучасні форми контролю навчальних компетенцій учнів.
7.      Різне.







листопад



                                          Засідання третє
 1. Міжпредметні зв’язки на уроках іноземної мови. Використання автентичних матеріалів як невід’ємна складова частина успішного оволодіння іноземною мовою.
      2. Аналіз і самоаналіз уроку.
      3.Використання ефективних вправ у тестовій формі щодо      підготовки до ДПА та ЗНО.
4.     Проектна робота з учнями як засіб підвищення мотивації до вивчення іноземної мови.
5.      Аналіз участі учнів в І та ІІ етапах Всеукраїнських предметних олімпіад з англійської та німецької мов.
6.     Планування проведення Тижня англійської мови.
7.     Різне.






лютий



                                          Засідання четверте
1.     Про ефективність використання навчально-методичних комплексів “ On Screen” в середній школі(з досвіду роботи вчителів).
2.     Розвиток пізнавальної активності учнів у процесі вивчення іноземної мови.
3.     Використання ігрових форм навчання як одного із засобів розвитку пізнавальної активності учнів.
4.      Про стан підготовки учнів 9-х класів до ДПА та       учнів 11-х класів до ЗНО.
5.     Звіт про виконання плану роботи  методоб’єднання  та завдання на наступний навчальний рік.
6.     Про організацію роботи шкільного літнього мовного табору.
7.     Різне.






травень

 

Опубліковано Світлана Гончарова о 12:28 Немає коментарів:
Надіслати електронною поштоюОпублікувати в блозіПоділитися в XОпублікувати у FacebookПоділитися в Pinterest

пʼятниця, 26 квітня 2019 р.




Опубліковано Світлана Гончарова о 13:25 Немає коментарів:
Надіслати електронною поштоюОпублікувати в блозіПоділитися в XОпублікувати у FacebookПоділитися в Pinterest

субота, 20 квітня 2019 р.

      

Щоб учні шкіл могли заздалегідь підготуватися до аудіювання під час ЗНО з іноземної мови в 11-му класі, з цього року впроваджується аудіювання як частина ДПА з іноземної мови в 9-му класі. Про це йдеться в методичних рекомендаціях до проведення державної підсумкової атестації з іноземних мов у закладах загальної середньої освіти в 2018/2019 н. р., розісланих МОН на всі місцеві підрозділи освіти.
Так, цього року в 9-му класі ДПА проводитиметься з 3-х предметів: української мови, математики та третій – на вибір. Це може бути ДПА з іноземної мови: англійської, німецької, французької або іспанської. Атестація проводиться в письмовій формі та складатиметься з 3-х частин:
  • аудіювання
  • читання
  • використання мови
«Торік ми вперше зробили аудіювання частиною тесту ЗНО з іноземних мов. Насамперед, щоб перевірити, наскільки учень не просто завчив матеріал, а й може ним користуватися, щоб вільно орієнтуватися в іншомовному середовищі. Звісно, ми почули багато критики щодо цього рішення, зокрема, що діти були не готові до такого формату тесту. Тож щоб ця підготовка була поетапною, з цього року частину аудіювання матимуть і завдання ДПА з іноземної мови в 9-му класі. І я хочу нагадати, що за чинними освітніми програмами аудіювання є  частиною семестрового контролю з іноземних мов. Розуміння мови на слух – це частина стандарту міжнародних мовних тестів, і воно не має бути сюрпризом для наших учнів», – пояснив заступник Міністра освіти і науки Вадим Карандій.
Матеріали для ДПА з іноземної мови в 9-му класі готуватиме вчитель. Завдання мають відповідати рівню А2+ для тих класів, що вивчають мову на рівні стандарту, та рівню В1 для класів з поглибленим вивченням іноземних мов. На їх виконання учень матиме 60 хвилин.
Матеріали для аудіювання мають містити аудіозапис тексту та одне післятекстове завдання. Теми повинні стосуватися щоденних ситуацій спілкування і відповідати віковим особливостям та інтересам учнів 9-их класів. Це, наприклад, може бути фрагмент радіо-програми, прогноз погоди, опис чогось, телефонні перемовини тощо.
Для рівня стандарту аудіотекст має бути тривалістю 1-2 хвилини, для поглибленого вивчення – 3-4 хвилини. Учні прослуховують запис двічі, після чого виконують завдання до нього.
МОН радить добирати матеріали для ДПА з відкритих джерел, зокрема, з використанням низки ресурсів, зазначених у методичних рекомендаціях. У цьому ж документі є докладні вимоги до інших частин атестації з іноземної мови.

Опубліковано Світлана Гончарова о 12:45 Немає коментарів:
Надіслати електронною поштоюОпублікувати в блозіПоділитися в XОпублікувати у FacebookПоділитися в Pinterest

неділя, 10 березня 2019 р.



Учні 7-А класу Кам'янської загальноосвітньої спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 2 з поглибленим вивченням окремих предметів тепло привітали своїх учителів з Міжнародним жіночим днем англійською мовою, адже вони вивчають її на поглибленому рівні та застосовують свої знання не тільки на уроках, а й в позаурочний час.


Опубліковано Світлана Гончарова о 09:02 Немає коментарів:
Надіслати електронною поштоюОпублікувати в блозіПоділитися в XОпублікувати у FacebookПоділитися в Pinterest

четвер, 7 березня 2019 р.


International Women's Day is celebrated in many countries around the world. It is a day when women are recognized for their achievements without regard to divisions, whether national, ethnic, linguistic, cultural, economic or political. International Women's Day first emerged from the activities of labour movements at the turn of the twentieth century in North America and across Europe. The earliest Women's Day observance, called "National Women's Day," was held on February 28, 1909, in New York. The Socialist Party of America designated this day in honor of the 1908 garment workers' strike in New York, where women protested against working conditions. On March 8, 1917, in the capital of the Russian Empire, Petrograd, women textile workers began a demonstration, covering the whole city. Women in Saint Petersburg went on strike that day for "Bread and Peace" – demanding the end of World War I, an end to Russian food shortages, and the end of czarism. Seven days later, the Emperor of Russia, Nicholas II, gave up and women were granted the right to vote. Following the October Revolution, the Bolshevik Alexandra Kollontai and Vladimir Lenin made it an official holiday in the Soviet Union. But only on May 8, 1965, International Women's Day was declared a non-working day in the USSR. Nowadays, it is customary for men to give the women in their lives – friends, mothers, wives, girlfriends, daughters, colleagues – flowers and small gifts. In some countries (such as Bulgaria and Romania) it is also considered to be Mothers’ Day. Children give small presents to their mothers and grandmothers. In Russia, the day has lost all political context through time, becoming simply a day to honor women and feminine beauty.
Опубліковано Світлана Гончарова о 04:07 Немає коментарів:
Надіслати електронною поштоюОпублікувати в блозіПоділитися в XОпублікувати у FacebookПоділитися в Pinterest

пʼятниця, 15 лютого 2019 р.

Тиждень іноземних мов завершив свою роботу.
В цьому році тиждень іноземних мов пройшов результативно, цікаво і творчо. Були проведені заходи, які запам’яталися учням та вчителям.
Проведені заходи:
надали можливість учням розкрити свої організаторські, творчі та інтелектуальні здібності; 
відчути себе талановитою особистістю;
проявити пізнавальний інтерес до вивчення іноземної мови та культурних реалій англомовних та німецькомовних  країн.
  •  
Опубліковано Світлана Гончарова о 12:22 Немає коментарів:
Надіслати електронною поштоюОпублікувати в блозіПоділитися в XОпублікувати у FacebookПоділитися в Pinterest
Новіші публікації Старіші публікації Головна сторінка
Підписатися на: Дописи (Atom)

Про мене

Світлана Гончарова
Дивитися мій повний профіль

Архів блогу

  • ▼  2025 (3)
    • ▼  вересня (1)
      •  The start of September heralds the beginning of a...
    • ►  серпня (1)
    • ►  лютого (1)
  • ►  2024 (8)
    • ►  грудня (4)
    • ►  вересня (1)
    • ►  серпня (1)
    • ►  березня (1)
    • ►  січня (1)
  • ►  2023 (17)
    • ►  грудня (2)
    • ►  листопада (1)
    • ►  жовтня (2)
    • ►  вересня (1)
    • ►  серпня (3)
    • ►  червня (1)
    • ►  травня (3)
    • ►  лютого (4)
  • ►  2022 (7)
    • ►  грудня (2)
    • ►  листопада (2)
    • ►  вересня (1)
    • ►  серпня (2)
  • ►  2021 (9)
    • ►  листопада (1)
    • ►  жовтня (2)
    • ►  вересня (1)
    • ►  серпня (1)
    • ►  лютого (4)
  • ►  2020 (10)
    • ►  вересня (1)
    • ►  квітня (1)
    • ►  березня (1)
    • ►  лютого (7)
  • ►  2019 (19)
    • ►  грудня (1)
    • ►  листопада (2)
    • ►  вересня (1)
    • ►  серпня (2)
    • ►  квітня (2)
    • ►  березня (2)
    • ►  лютого (6)
    • ►  січня (3)
  • ►  2018 (23)
    • ►  грудня (1)
    • ►  листопада (2)
    • ►  жовтня (2)
    • ►  вересня (1)
    • ►  серпня (2)
    • ►  березня (3)
    • ►  лютого (9)
    • ►  січня (3)
  • ►  2017 (23)
    • ►  грудня (4)
    • ►  листопада (5)
    • ►  жовтня (2)
    • ►  вересня (4)
    • ►  серпня (4)
    • ►  червня (1)
    • ►  лютого (1)
    • ►  січня (2)
  • ►  2016 (49)
    • ►  грудня (7)
    • ►  листопада (1)
    • ►  жовтня (4)
    • ►  вересня (6)
    • ►  серпня (3)
    • ►  квітня (1)
    • ►  березня (3)
    • ►  лютого (17)
    • ►  січня (7)
  • ►  2015 (13)
    • ►  грудня (2)
    • ►  листопада (5)
    • ►  жовтня (1)
    • ►  вересня (5)
Тема "Водяний знак". На платформі Blogger.