Аналіз роботи
шкільного МО вчителів іноземних мов за 2018-2019 навчальний
рік
У
складі методичного об’єднання вчителів іноземних мов працюють 6 вчителів, 1 з яких має вищу кваліфікаційну категорію та
звання «учитель-методист» (Гончарова С.Г).,
1 вчитель вищу категорію та
звання “старший учитель” (Макогін Н.М.), 2 вчителі вищої категорії ( Онопа І.А., Чучко Л.М. ), 2 вчителі – І категорії (
Тетьора Ю.П., Олексенко Є.
Г. ).
У
навчальному році методоб'єднання працювало над методичною проблемою:
«Формування життєвої компетентності випускника
як основи успіху та самоудосконалення» згідно плану методичної роботи
школи.
Пріоритетними напрямками роботи було:
· удосконалення змісту форм і методів
навчання, розвиток педагогічної та професійної майстерності;
· інформаційне забезпечення з питань
педагогіки, психології; досягнення науки і техніки, передового педагогічного
досвіду;
· грунтовне вивчення та практична
реалізація програм і підручників;
· систематична інформація про нові
методичні рекомендації; публікації щодо змісту навчально-виховної роботи;
· впровадження в практику окремих
методик, передового педагогічного досвіду.
Вчителі працювали згідно затвердженого плану
методичної роботи методоб'єднання. Було проведено 5 засідань, на яких опрацьовувалися основні
нормативні документи Міністерства освіти і науки України; заходи, спрямовані на
зростання педагогічної
майстерності.
Вивчення
іноземних мов в 2018-2019
н.р. здійснювалося за такими програмами:
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних
закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4
класи», К., 2016 р.;
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних
закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9
класи», К., 2017 р.;
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних
закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 10-11
класи», К., 2017 р.;
«Програми для
загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна мова 5-11 класи», К., 2017
р.
Найефективнішою формою використання
інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчальному процесі, є їх
включення до складу програмно-методичних комплексів, тобто використання
програмних засобів разом із супроводжуючими друкованими матеріалами,
призначеними для вчителя, а також для учнів.Тому вчителі продовжили
роботу з навчально-методичними комплексами “New Challengers “,”New Success”, “Family and Friends”,”Round up”, ” Get-200”.В цьому навчальному році розпочали
працювати з підручниками “Smiles “та “On Screen” видавництва Express Publishing.
. Учні мали змогу формувати всі види мовленнєвої діяльності, користуючись навчальними комп’ютерними програмами.
. Учні мали змогу формувати всі види мовленнєвої діяльності, користуючись навчальними комп’ютерними програмами.
Самоосвітня
робота вчителів була спрямована на вивчення,активізацію ,формування та
розвиток ключових компетентностей учнів та шляхи здійснення компетентнісного
підходу в процесі викладання англійської мови в школі.
Вчителі
іноземних мов постійно працюють над підвищенням своєї педагогічної
майстерності:вчасно проходять курси перепідготовки, беруть активну участь у
роботі шкільного,міського,обласного методоб’єднань, семінарах ,тренінгах.
На
базі нашої школи відбувся міський семінар вчителів англійської мови на тему:
“Розвиток навичок ХХІ століття шляхом використання інтерактивних форм і методів
навчання на уроках англійської мови”.
Учасники семінару відвідали фрагмент уроку в 3-му класі на тему:
“Їжа”. Олексенко Є. Г. поділилася
досвідом роботи по удосконаленню навичок вживання тематичної лексики через
використання інтерактивних форм і методів роботи з учнями.
Гончарова С. Г.
провела майстер-клас , на якому презентувала
досвід роботи над своєю науково-методичною проблемою: “Розвиток навичок ХХІ століття шляхом
використання інтерактивних форм і методів навчання на уроках англійської мови”. Світлана
Геннадіївна ознайомила з формами і
методами інтерактивного навчання для
формування комунікативних, креативних
навичок . а також навичок критичного мислення та співробітництва.Учасники
будували модель інтерактивного навчання, брали участь у різноманітних
інтерактивних методах роботи. Завершився семінар інтерв’ю , під час якого за
допомогою методу “мікрофон” вчителі
поділилися своїми враженнями від проведеного заходу.
3-
4червня на базі нашої школи проходив
тренінг для вчителів англійської мови міста та району, який проводила
представник Express Publishing Ukraine Наталія Ляшенко.
Постійно працювали вчителі з обдарованими
учнями, залучаючи їх до участі у позакласній роботі, предметних олімпіадах та
роботі МАН.
Наші учні показали гарні результати у районному етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови:
Наші учні показали гарні результати у районному етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови:
КАРІНА
БАНДУРА -II
МІСЦЕ -11-Б КЛАС - ВЧ. С. Г. ГОНЧАРОВА
СВІТЛАНА КОНДРАТЬЄВА -II МІСЦЕ - 10-Б КЛАС -ВЧ. Л. М. ЧУЧКО
СВІТЛАНА КОНДРАТЬЄВА -II МІСЦЕ - 10-Б КЛАС -ВЧ. Л. М. ЧУЧКО
Богдана
Могилка-ІІ місце-9-Бклас-вч. Л. М. Чучко
Богдан
Манько-Імісце-8-Аклас-вч.Н. М. Макогін
Анастасія
Снігур –ІІ місце-8-А-вч. Ю. П. Тетьора
з німецької мови:
з німецької мови:
Анастасія
Труфкіна-ІІ місце-8-Аклас-вч.Є.Г.Олексенко
Іван
Білик-ІІмісце-8-А клас-вч.Є. Г. Олексенко
Учениця
10-Б класу Світлана Кондратьева зайняла
І місце у районному етапі конкурсу захисту робіт МАН та представляла свою
роботу в обласному етапі ,де зайняла ІІІ місце –наукові керівники Н.М.Макогін,
Л. М. Чучко.
Учні нашої школи прийняли участь у конкурсі «Гринвіч» і одержали золоті,
срібні та бронзові сертифікати (координатор Гончарова).
Цікаво і змістовно проходив тиждень англійської мови. Учнів залучали до
країнознавчих вікторин,віртуальних подорожей,конкурсів есе,колажів,а самі наймолодші-першокласники
мали чудову нагоду показати свої знання англійського алфавіту,виготовляючи
літери з різних підручних матеріалів.
Немає коментарів:
Дописати коментар