Аналіз роботи шкільного методичного об’єднання вчителів іноземних мов за 2014-2015 н.
р.
Глобалізація суспільства, потреба особистості в швидкій адаптації до умов
полікультурного світу посилює інтерес до мовної освіти, підвищує мотивацію до
вивчення іноземних мов. Це в свою чергу зумовлює потребу у висококваліфікованих
учителях іноземних мов, здатних застосовувати все нове і прогресивне, готових
до генерації та запровадження нових освітніх технологій.
До методичного об'єднання вчителів входять 6 вчителів, 2 з яких мають вищу
кваліфікаційну категорію та звання «старший учитель» (Гончарова С.Г., Волинець
Н.П.), 2 вчителі вищої категорії (Макогін Н.М., Страшевська І.А.), 1 вчитель –
І категорії (Чучко Л.М.), та 1 вчитель ІІ категорії(Тетьора Ю.П.).
У навчальному році методоб'єднання працювало над методичною проблемою
«Формування життєвої компетентності випускника школи як основи успіху та
самоудосконалення» згідно плану методичної роботи школи.
Пріоритетними напрямками роботи було:
· удосконалення змісту форм і методів
навчання, розвиток педагогічної та професійної майстерності;
· інформаційне забезпечення з питань
педагогіки, психології; досягнення науки і техніки, передового педагогічного
досвіду;
· грунтовне вивчення та практична
реалізація програм і підручників;
·
систематична інформація про нові
методичні рекомендації; публікації щодо змісту навчально-виховної роботи;
· впровадження в практику окремих методик,
передового педагогічного досвіду.
Вчителі працювали згідно затвердженого плану методичної роботи
методоб'єднання. Було проведено чотири засідання, на яких опрацьовувалися
основні нормативні документи Міністерства освіти і науки України; заходи,
спрямовані на зростання педагогічної майстерності.
Маючи на меті дати високий рівень філологічних знань учням, ми продовжували
забезпечувати не лише оволодіння базовим рівнем знань, а й впроваджували у
життя поглиблене вивчення англійської та вивчення німецької мов.
На уроках іноземних мов широко впроваджувалися передові інформаційні
технології. Учні мали змогу формувати всі види мовленнєвої діяльності,
користуючись навчальними комп’ютерними програмами.
Над розвитком комунікативних навичок учнів працювала Волинець Н.П. На своїх
уроках вона створювала такі ситуації, у яких спілкування було б природнім і в
яких учні могли б вживати у реальному спілкуванні все те, що вони вивчили.
Гончарова С. Г. працювала над впровадженням інноваційних педагогічних
технологій для забезпечення креативного розвитку учнів. На своїх уроках
вчителька використовувала навчальні завдання, які б найбільше сприяли розвитку
креативного мислення, інтересу до навчання.
Вчитель Макогін Н.М. працювала над проблемою формування комунікативних
компетенцій учнів засобами інтерактивних та інформаційних технологій. На уроках
Наталія Михайлівна старалась забезпечувати максимальну відповідність змісту
програмового матеріалу розумового розвитку учня; застосовувала різноманітні
види навчальної діяльності.
Страшевська І.А. застосовувала різні види навчальних ігор як засіб
оволодіння комунікативними компетенціями. На її уроках діти висловлюють свою
точку зору, використовуючи вивчену лексику. Вона навчає дітей слухати
співрозмовника, допомагати йому.
Над проблемою інтерактивних форм і методів навчання на початковому етапі працювала
Чучко Л.М. На своїх уроках вчителька застосовувала технологію колективного
обговорення, організовувала роботу творчого характеру, створювала сприятливі
умови для виявлення активності і самостійності учнів.
Вчителька Тетьора Ю.П. працювала над підвищенням творчого потенціалу учнів
на уроках іноземної мови. Вона пов’язувала зміст кожного уроку з особистим досвідом
учня.
Вчителі іноземних мов постійно працюють над підвищенням своєї педагогічної
майстерності. Вчасно проходять курси перепідготовки. В минулому році пройшли
атестацію Волинець Н.П., яка підтвердила свою вищу категорію, та якій було
присвоєно звання «старший вчитель», та Страшевська І.А., яка підтвердила вищу
категорію. Наші вчителі приймали активну участь у роботі районного методоб’єднання, обласних семінарах,
тренінгах.
Вчителями були проведені відкриті уроки у 8-Б класі – урок німецької мови
по темі «Берлін» вч. Страшевська І.А., у 3-Б по темі «Їжа» - вч. Волинець Н.П.
У рамках роботи школи майбутнього першокласника вчителі Макогін Н.М. та Волинець
Н.П. показали фрагменти уроків у 4-А та 3-Б класах.
Постійно працювали вчителі з обдарованими учнями, залучаючи їх до участі у
позакласній роботі, предметних олімпіадах та роботі МАН.
Наші учні прийняли активну участь у ІІІ етапі предметної олімпіади з
англійської мови і показали гарні результати:
Бондар Яна – 8-А клас – І місце (вч.Гончарова С.Г)
Компанієць Дарія – 10-Б клас – І місце (вч. Макогін Н.М.)
Копаниця Яна – 10-Б клас – ІІ місце (вч. Макогін Н.М.)
Гнєдіна Наталья – 11-А клас – ІІ місце (вч. Волинець Н.П.).
Учениця Коломієць Дарія стала учасницею ІІ етапу олімпіади, де зайняла 3
місце.
Учениця 11-А Юннікова Наталія виборола І місце у І етапі конкурсу захисту
наукових робіт МАН та стала учасницею ІІ етапу (наук. кер. Страшевська І.А.,
Тетьора Ю.П.).
17 учнів нашої школи прийняли участь у конкурсі «Грінвіч» і одержали
золотий, срібні та бронзові сертифікати (координатор Гончарова С.Г.).
Вчителями був організваний тиждень іноземних мов, під час якого учні мали
змогу удосконалювати свої знання, приймаючи участь у конкурсах, країнознавчих
вікторинах, конкурсі проектних робіт «Видатні люди Англії та США».
З 2 по 19 червня у школі працював літній англомовний табір. .Метою
діяльності табору було удосконалення
навиків спілкування англійською мовою,розвиток соціокультурних компетенцій,
виховання в учнів здорового способу життя,вміння працювати в колективі. Протягом 15 днів 15 учнів 5-6 класів мали змогу не тільки відпочити,а й
застосувати на практиці ті знання з англійської мови,які вони одержали на
уроках.
Немає коментарів:
Дописати коментар