пʼятниця, 15 лютого 2019 р.

Тиждень іноземних мов завершив свою роботу.
В цьому році тиждень іноземних мов пройшов результативно, цікаво і творчо. Були проведені заходи, які запам’яталися учням та вчителям.
Проведені заходи:
надали можливість учням розкрити свої організаторські, творчі та інтелектуальні здібності; 
відчути себе талановитою особистістю;
проявити пізнавальний інтерес до вивчення іноземної мови та культурних реалій англомовних та німецькомовних  країн.
  •  

четвер, 14 лютого 2019 р.

         Тиждень іноземних мов. День четвертий.
Учні 1-2 класів показали свої знання літер англійського алфавіту, виявивши при  цьому творчість та естетичний смак.


Застосування проектної методики  показало, що учні досягають гарних результатів в вивченні іноземної мови, мають практичну можливість застосувати навички, отримані на уроках інформатики. Основними перевагами методу проекту є: підвищення мотивації учнів при вивченні англійської мови, наочна інтеграція знань з різних предметів, простір для творчої діяльності. 
В рамках проведення тижня іноземних мов учні 10-11 класів взяли участь у конкурсі захисту проектів "They Are Famous". Кращими виявилися учні 11-б класу: Карина Бандура, Катерина М'якота та Валентина Іванченко.








середа, 13 лютого 2019 р.

       Тиждень іноземних мов. День третій.
Сьогодні учні 6-10 класів змагалися у конкурсі колажів          " The UK with My Own Eyes".
Найактивнішими виявилися учні 6-б та 7-а класів, які показали гарні знання англійської мови та креативність.



вівторок, 12 лютого 2019 р.

                
 Тиждень іноземних мов. День другий.
 Знай про англомовні країни                 більше!                      
Учні 8-10 класів відповідали на запитання країнознавчої вікторини. Всі учасники показали гарні знання про історію, культуру, звичаї та традиції країн, мова яких вивчається.

          Спробуйте відповісти на                    запитання вікторини!
1. What does the United Kingdom consist of?
2. The name of the clock in the Clock Tower of the Houses of Parliament is …
3. What river is London situated on?
4. What are the oldest universities in Great Britain?
5. From the European Continent the British Isles are separated by …
6. The United Kingdom is a …
7. The administrative unit of the United Kingdom is a…
8. The climate of Great Britain is generally …
9. Which is the most popular drink in Britain?
10. Where are the Metropolitan Police headquartered in London?
11. Who founded the waxwork museum in London?
12. The official residence of Queen is …
13. How many chambers does the British Parliament consist of?
14. What is one of the two oldest universities cities of Great Britain?
15. What is the longest river of the Great Britain?
16. What is the deepest river of Great Britain?
17. What is the highest peak in Great Britain?
18. What is the capital of Wales?
19. What is Heathrow?
20. What is the unit of currency in the UK?
              Funny Break



понеділок, 11 лютого 2019 р.

     Тиждень іноземних мов розпочався!
                          День перший
Тиждень іноземної мови – це надзвичайне свято для кожного в нашій школі. Незвичайні уроки та країнознавчі вікторини, цікаві конкурси та виставки – все це сприяє підвищенню зацікавленості учнів у вивченні іноземної мови.
Сьогодні учні 9-11 класів взяли участь у конкурсі на краще есе на тему "Why I Study English".
Учні поділилися своїми роздумами про те, чому важливо вивчати англійську мову та яким вони бачать застосування своїх знань   у подальшому житті.
Найактивнішими учасниками були учні 11-б, 10-а, 10-б та 9-б класів.








          ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу вивчення іноземної мови
Вивчення іноземної мови – процес складний, але багатогранний і цікавий. Оволодіння іноземною, а саме англійською та німецькою мовами є потребою часу. Для підвищення інтересу до вивчення англійської та німецької мови однієї урочної роботи не досить, тому тут значну роль відіграють різні позакласні та позаурочні форми роботи. Однією з таких форм позакласної роботи є проведення предметних тижнів.
  


четвер, 31 січня 2019 р.

                     ДПА в 9-му класі
Щоб учні шкіл могли заздалегідь підготуватися до аудіювання під час ЗНО з іноземної мови в 11-му класі, з цього року впроваджується аудіювання як частина ДПА з іноземної мови в 9-му класі. Про це йдеться в методичних рекомендаціях до проведення державної підсумкової атестації з іноземних мов у закладах загальної середньої освіти в 2018/2019 н. р., розісланих МОН на всі місцеві підрозділи освіти.
Так, цього року в 9-му класі ДПА проводитиметься з 3-х предметів: української мови, математики та третій – на вибір. Це може бути ДПА з іноземної мови: англійської, німецької, французької або іспанської. Атестація проводиться в письмовій формі та складатиметься з 3-х частин:
  • аудіювання
  • читання
  • використання мови
«Торік ми вперше зробили аудіювання частиною тесту ЗНО з іноземних мов. Насамперед, щоб перевірити, наскільки учень не просто завчив матеріал, а й може ним користуватися, щоб вільно орієнтуватися в іншомовному середовищі. Звісно, ми почули багато критики щодо цього рішення, зокрема, що діти були не готові до такого формату тесту. Тож щоб ця підготовка була поетапною, з цього року частину аудіювання матимуть і завдання ДПА з іноземної мови в 9-му класі. І я хочу нагадати, що за чинними освітніми програмами аудіювання є  частиною семестрового контролю з іноземних мов. Розуміння мови на слух – це частина стандарту міжнародних мовних тестів, і воно не має бути сюрпризом для наших учнів», – пояснив заступник Міністра освіти і науки Вадим Карандій.
Матеріали для ДПА з іноземної мови в 9-му класі готуватиме вчитель. Завдання мають відповідати рівню А2+ для тих класів, що вивчають мову на рівні стандарту, та рівню В1 для класів з поглибленим вивченням іноземних мов. На їх виконання учень матиме 60 хвилин.
Матеріали для аудіювання мають містити аудіозапис тексту та одне післятекстове завдання. Теми повинні стосуватися щоденних ситуацій спілкування і відповідати віковим особливостям та інтересам учнів 9-их класів. Це, наприклад, може бути фрагмент радіо-програми, прогноз погоди, опис чогось, телефонні перемовини тощо.
Для рівня стандарту аудіотекст має бути тривалістю 1-2 хвилини, для поглибленого вивчення – 3-4 хвилини. Учні прослуховують запис двічі, після чого виконують завдання до нього.
МОН радить добирати матеріали для ДПА з відкритих джерел, зокрема, з використанням низки ресурсів, зазначених у методичних рекомендаціях. У цьому ж документі є докладні вимоги до інших частин атестації з іноземної мови.
Для учнів 11-х класів, як і торік, ДПА з іноземної мови буде предметом на вибір та відбуватиметься в формі ЗНО. Сертифікаційна робота з англійської (французької, німецької, іспанської) мови налічує 59 завдань різних форм та складається з чотирьох частин:
  • «Розуміння мови на слух (аудіювання)» (16 завдань)
  • «Читання» (22 завдання)
  • «Використання мови» (20 завдань)
  • «Письмо» (одне завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю).
У тесті будуть завдання двох рівнів складності: стандарту та профільного. Учні, що вивчали іноземну мову на рівні стандарту або академічному рівні, мають під час реєстрації на ЗНО зазначити рівень «стандарту» (вони отримують оцінку за ДПА за виконання частини тесту, яка відповідає рівню стандарту або академічному). Ті ж, хто вивчав мову на профільному рівні, мають зазначати рівень складності завдань «профільний» (такі учні отримують оцінку за ДПА за результатами виконання завдань усього тесту).